Huiscleaning biedt alleen gescreende huishoudelijke hulpen aan, zodat wij een betere match kunnen garanderen tussen de klant en de huishoudelijke hulp. Voor een gescreende huishoudelijke hulp betaalt u eenmalig €34,95 bemiddelingskosten, hier ontvangt u een factuur van zodra wij een huishoudelijke hulp aan u hebben voorgesteld.
De huishoudelijke hulp screenen wij op drie momenten:
Tevens hebben wij ook een beoordelingssysteem, waarbij klanten hun huishoudelijke hulp kunnen beoordelen op de punten betrouwbaarheid, communicatie en kwaliteit. Klanten ontvangen een uitnodiging om hun huishoudelijke hulp te beoordelen, als hij/zij een paar maanden daar aan het werk is. Is een huishoudelijke hulp niet goed beoordeeld, zullen we hem/haar ook zeker niet inzetten bij een ander adres. Mocht de hulp desondanks toch niet goed bevallen, dan kunnen wij binnen de 6 maanden garantie kosteloos op zoek gaan naar een andere hulp.
Kwaliteit betreft schoonmaken is natuurlijk subjectief. Daarom is het voor ons niet mogelijk om te screenen op hoe goed een hulp daadwerkelijk schoonmaakt. Uiteraard kunnen we natuurlijk wel afgaan op beoordelingen en feedback van andere klanten. Echter werken we ook met 'nieuwe' hulpen en heeft niet iedere hulp al een beoordeling ontvangen. We adviseren daarom altijd een proeftijd met de hulp af te spreken wanneer hij/zij daadwerkelijk bij u gaat werken. Zo heeft u de gelegenheid om te kijken of de hulp aan uw verwachtingen voldoet.
* Alleen de huishoudelijke hulpen die vanaf 1 januari 2016 via ons willen werken en nog nooit eerder via ons gewerkt hebben, nemen het integriteit interview bij ons af.