U betaalt de eenmalige bemiddelingskosten van €34,95 zodra wij u hebben laten weten een hulp voor u beschikbaar te hebben. Bij een koppeling tussen u en de hulp kijken we uiteraard naar de wensen die u heeft aangegeven in het aanvraagformulier.

Gescreende hulpen

Wij bieden alleen gescreende huishoudelijke hulpen aan. Een gescreende huishoudelijke hulp heeft ons DIIS integriteit interview* positief afgerond en een intakegesprek gehad met een van de medewerkers van Huiscleaning. 

In samenwerking met de onafhankelijke partij DIIS, hebben wij een integriteit interview samengesteld. Hierin worden vragen gesteld aan de huishoudelijke hulp over betrouwbaarheid, nakomen van afspraken, drank, drugs etc. Alleen als deze positief is afgerond, hebben wij daaropvolgend een intakegesprek met de kandidaat. Tijdens het intakegesprek bespreken we eerdere werkervaring, motivatie, controleren wij de gegevens en leggen wij onze werkwijze uit. 

Tevens hebben wij ook een beoordelingssysteem, waarbij klanten hun huishoudelijke hulp kunnen beoordelen op de punten betrouwbaarheid, communicatie en kwaliteit. 

Kosteloos op zoek naar een nieuwe hulp

Indien wij u gekoppeld hebben aan een hulp, dan ontvangt u de factuur van de eenmalige bemiddelingskosten. Bevalt de hulp niet of gaat de hulp stoppen, gaan we kosteloos op zoek naar een nieuwe huishoudelijke hulp. Wanneer u een nieuwe hulp voorgesteld zou willen krijgen, kunt u altijd contact met ons opnemen. 

Mocht Huiscleaning er niet in slagen om binnen 6 weken een nieuwe hulp voor te stellen én er zijn geen gewerkte uren bij u gemaakt, wordt de zoekvraag geannuleerd en zal u het volledige bemiddelingsbedrag retour ontvangen.

* Alleen de huishoudelijke hulpen die vanaf 1 januari 2016 via ons willen werken en nog nooit eerder via ons gewerkt hebben, nemen het integriteit interview bij ons af.