Het hebben van een huishoudelijke hulp is natuurlijk heerlijk. De werkzaamheden waar jij zelf niet aan komt óf een hekel aan hebt, worden uit handen genomen. Maar waarom zou je juist een huishoudelijke hulp inschakelen via Huiscleaning in plaats van het zelf te regelen? Dat vertellen we je graag!
Groot database aan huishoudelijke hulpen
Het grootste voordeel van Huiscleaning is de landelijke dekking én het grote aantal huishoudelijke hulpen in ons database. We vinden vrijwel altijd een huishoudelijke hulp voor je. Je vult online het aanvraagformulier in waar je je wensen op geeft. Met deze wensen gaan wij aan de slag en zoeken wij de hulp uit die het beste aansluit bij deze wensen. Mocht het toch niet helemaal de juiste match zijn, dan gaan wij graag op zoek naar een andere hulp. Net zo lang totdat jij tevreden bent.
Veilige betaling via de bank
Bij Huiscleaning betaal je niet contant. De betalingen gaan alleen via de bank. Je kunt betalen via iDEAL, een overboeking of een automatische incasso. Wel zo fijn én veilig! Je hoeft op die manier nooit te zorgen dat je contant geld in huis hebt. Daarnaast werken we voor de betalingen met een betrouwbare betalingsprovider: Online Betaalplatform. Zodra jij als klant hebt betaald, zorgt de betalingsprovider dat het direct naar de huishoudelijke hulp gaat. Hij of zij heeft het dan de volgende werkdag al binnen! Jouw huishoudelijke hulp krijgt altijd gegarandeerd het geld.
Aanspreekpunt
Wanneer je ‘zwart’ een huishoudelijke hulp inschakelt, zijn er best wel wat onzekerheden. De hulp kan niks meer van zich laten horen of de hulp stopt per direct, zodat jij plots zonder hulp zit. Help! Bij Huiscleaning kun je altijd contact opnemen met een van onze medewerkers. Wij proberen dan te bemiddelen en de situatie op te lossen. Zo adviseren we altijd een overeenkomst te tekenen met de huishoudelijke hulp, waarin je ook afspreekt dat er een opzegtermijn geldt van een maand bijvoorbeeld. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat het dan niet alsnog voorkomt dat de hulp aangeeft tóch per direct te stoppen, maar we proberen er van alles aan te doen om tot een oplossing te komen. Dat de hulp bijvoorbeeld toch blijft werken, totdat we in ieder geval iemand anders hebben gevonden. Wel zo fijn als je ergens je beklag kan doen! Wij vinden het belangrijk dat je als klant gehoord wordt en staan altijd voor je klaar. Dat is onze rol!
Aanvullende verzekering bij schade
Tevens hebben we, als een van de weinige bemiddelingsbureaus in Nederland, een aanvullende verzekering voor het geval de hulp per ongeluk schade maakt bij jou in huis. Dekt je eigen verzekering de schade niet of niet volledig? Dan kun je aanspraak doen op deze aanvullende verzekering.
Neem je hulp mee!
We snappen dat je misschien wat sceptisch bent, het is toch heel wat om een vreemde in huis te laten! Dus waarom zou je niet gewoon de hulp van je buren laten poetsen? Die is immers al een beetje bekend én je buren zijn erg te spreken over haar. Ook dat begrijpen we! Je kan haar ook gewoon via Huiscleaning laten werken. Zo weet je zeker dat alles goed geregeld is. Daarnaast is het uurloon voor de hulp inclusief vakantiegeld, vakantiedagen en kort verzuim. Als je haar ‘zwart’ laat werken, moet je er op letten dat je verplicht bent om ook die kosten te vergoeden. Bij Huiscleaning is het uurtarief all-in, weer een zorg minder!
Wist je trouwens dat je een boete kan krijgen van €4000 als je als particulier een illegale werkster hebt? Bij Huiscleaning weet je zeker dat de huishoudelijke hulp legaal in Nederland mag werken. Ook dat wordt gecheckt!
Ga jij ook een hulp aanvragen bij Huiscleaning?