Algemene voorwaarden huishoudelijke hulpen

1. Gelding

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten van Huiscleaning.

2. Diensten

Huiscleaning treedt op als bemiddelaar tussen huishoudelijke hulpen en klanten. Huiscleaning koppelt huishoudelijke hulpen aan klanten. De huishoudelijke hulp zal rechtstreeks gaan werken voor de klant via de regeling dienstverlening aan huis. Huiscleaning heeft daarbij slechts een faciliterende rol.

3. Gegevens

Uw gegevens dienen altijd up-to-date te zijn. Huiscleaning gebruikt uw persoonsgegevens alleen voor de uitvoering van de diensten en is in overeenstemming met de wet bescherming persoonsgegevens. Mocht er iets veranderen in uw gegevens, dan gelieve contact met Huiscleaning opnemen (telefonisch 085-2019689 of mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.), zodat alle gegevens altijd correct zijn.

4. Reageren op adressen

U kunt alleen op de beschikbare adressen reageren als u aan alle eisen van de klant voldoet en al uw gegevens up-to-date zijn. U dient ook daadwerkelijk bereid te zijn om bij de klant te werken. Indien u gekoppeld bent aan een klant en u voldoet niet aan de opgegeven eisen van de klant dan is Huiscleaning gerechtigd om een boete van €10 in rekening te brengen.

5. Koppelen

Er wordt altijd telefonisch contact met u opgenomen als u wordt uitgekozen om kennis te maken met het adres waar u zich op heeft aangemeld. Daarna ontvangt u een bevestiging per e-mail als u gekoppeld wordt aan het adres waarop u gereageerd heeft. De klant zal contact met u opnemen voor een kennismakingsgesprek. Huiscleaning kan niet garanderen dat de klant altijd contact met u opneemt. Indien u gekoppeld bent aan een klant en u voldoet niet aan de opgegeven eisen van de klant of u komt uw afspraken niet na, dan is Huiscleaning gerechtigd om een boete van €10 in rekening te brengen.

6. Samenwerking

Indien u na de kennismaking bij de klant aan de slag zal gaan, dan dient u dat via het inlogsysteem te melden aan Huiscleaning. Dit kunt u doen door de status aan te passen.

7. Concurrentiebeding

Het is niet mogelijk om binnen één jaar na beëindiging van de overeenkomst tussen u en de klant, die via Huiscleaning tot stand is gekomen, uw diensten in privé-sfeer of via een ander bureau aan te bieden aan dezelfde klant. Deze manier van werken zal bestraft worden met een boete van € 100,- per werkdag. 

8. Urenregistratie

U bent verplicht om elke maand uw uren via het inlogsysteem van Huiscleaning door te geven. De klanten ontvangen dan elke maand een factuur per e-mail en kunnen de factuur rechtstreeks per bank aan ons voldoen. Wij maken het over naar u. Indien de gewerkte uren door de huishoudelijke hulp niet worden ingevuld dan hebben wij het recht een boete van €100 in rekening te brengen (per maand). Hetzelfde bedrag wordt in rekening gebracht als u ten onrechte aangeeft dat u niet of niet meer werkzaam via ons bent. Indien het werk stopt bij een klant, bent u verplicht dit via het inlogsysteem te melden aan Huiscleaning.

9. Kassiersfunctie

De betaling aan huishoudelijke hulp via Huiscleaning door middel van de Kassiersfunctie geldt als een betaling aan huishoudelijke hulp. De door middel van de Kassiersfunctie ontvangen betalingen zullen door Huiscleaning slechts voor de huishoudelijke hulp worden gehouden.

10. Aansprakelijkheid

Huiscleaning kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor het handelen of nalaten van klanten, schade aan eigendommen, werkzaamheden en dergelijke.